mandag 12. desember 2016

Lenge siden sist!

Hei, ja nå er det lenge siden jeg har oppdatert noe her. Det har vært andre ting som har opptatt meg de to siste årene. Som jeg nevnte tidligere så har vi vært veldig opptatt med oppussing i vårt store hus, vi er nå snart i mål og det er bare småting igjen som vi tar litt sånn nå og da.

En annen ting er at jeg har også fattet interesse for negldesign og sminke ved siden av dukkehus og miniatyrer. Vel miniatyrhobbyen har stått på hylla en stund nå, det måtte vike litt for det andre. Men jeg har ikke tenkt å slutte med det for det.

Når det gjelder negldesign så er det for egen del, altså jeg lakker og pynter på mine egne negler og ikke andres, enkel design.







Jeg har også et titteskap jeg ikke har publisert her.
Dette laget jeg for noen år siden, alt er laget av meg unntatt lampen i taket.
Er veldig glad i dette titteskapet.
Jeg holder på med et annet titteskap også som jeg ikke er ferdig med. Kommer til å oppdatere litt på det etterhvert da det er dette titteskapet jeg kommer til å jobbe med når jeg starter opp igjen.

Nå er det desember og snart jul og da er det juleforberedelser først.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar